söndag 21 juni 2009

Vill bara tala om...

... att det känn så kul att sy igen. Har tyckt att Linn har varit så fin i sina nya kapribyxor som jag fick klara vid midnatt igår. En sån tillfredsställelse att veta att man gjort dem själv, som grädde på moset passade en av de nya klänningarna jag köpte henne på Coop i vecka perfekt i färg till dem. I bland har man tur.

Kan även passa på att talat om att jag har ökat på motionen. Direkt efter jag sett ny tagna kort på mig själv gick jag ut och gick stavgick en timma med härligt sällskap av Filip som följde med mig på cykel ♥ ♥ ♥. Det gjorde han även i morses när jag gick "kvarten" på fastande mage.
Har även haft en underbar källspromenad med min kära vän Johanna i kväll. Nu är vi uppdaterade efter att ha firat midsommar på olika håll.
Visst har jag varit duktig?!
Bara att hålla i och fortsätta i samma takt, med promenader var eller varannan dag, så skall även jag kunna äta och må gott i sommar.

Kan även visa mina senste två kort, det ena fick pappa i dag när vi firade hans födelsedag, det andra är ett beställninkort, stämpeln har jag fått låna av Linn ; )
Lägg märke till den möstrade klänningen nallen har, gulligt va? Såg den idén när jag var på träff i Floby.



Kram på er
önskar en semesterfirande

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är jätte duktig och jag följer mer än gärna med....för det mesta iaf;)
Puss och god natt, tack för kvälls-sällskapet idag=)