tisdag 23 juni 2009

Namnbaden

Nu har jag äntligen betställt namnband som jag skall sy fast på det jag syr. Tycker det ser så mycket mer ut då. Jag har med andra ord startat ett nytt märke- BJÖRKEN

Idag har vi haft Fia på fikabesök, mycket trevligt, tiden gick väldans fort bara. Mycket sol har det blivit också, gött så...

Freddan har grejat med Bosses sommar/ute bur. Vi har ju haft turen att fått en jätte stor och fin bur. Nu behövdes en liten renovering av den samt att vi skall höja benen på den och sätta nät under så kan han på en tvåvånings lya vår lilla kanin.

Nu känns det som sommaren har börjat på riktigt! Allsången har börjat och på torsdag börjar ju även Ernst. Det blir grejer det!!! Det är väl egentligen det enda jag ser på TV på sommaren.

Idag har Fille trillat när han hoppade på cykel, waa... han ramlade tydligen och fick cykeln över sig, så han är skrapad på magen och har ont så klart. Han var nog lite chockad när han kom hem för han var vit i ansiktet. Han tom gick med på att hoppa över fotbollsträningen, men då darra underläppen... Han somnade i soffan en stund vilket inte hör till vanligeterna. Det har varit en tuff dag för honom i värmen samt att sovit lite förlite inatt. Hur som helst skall han inte cykla i morgon, å det tackar jag för.

Inga kommentarer: