torsdag 18 juni 2009

S E M E S T E R

Åh vad gött, fyra veckor med lååånga sovmornar och en massa tid med familjen och en massa sol och bad, hoppas jag.
Ser ju tom ut som himlen spricker upp nu = )

Idag har Linn åkt med Farfar i lastbilen på förmiddagen. De har haft det mysigt tillsammans. Igår hämtade vi henne på dagis för sista gången, nu skall barnen vara lediga i åtta veckor, sen har vi TVÅ skolbarn. Fattar inget...
Filip har gått hem från Fritids själv idag och varit ensam hemma en stund. Ja jösses vilka stora barn vi börjar få OCH duktiga.
Nu står ett glas med wiskey på kylning åt min kära make. Det är en tradition vi har att han får en wiskey i ett immigt glas när han kommer från jobbet och skall ha semester.
I kväll är det 13-års kalas som gäller han Kusin E som fyller 13 idag, tonåring alltså...
Åh, jag måste bara berätta att jag har fyndat på COOP idag köpte massa fina kläder till Linn, de hade halva priset på alla barn kläder. Det är så kul att shoppa billigt!!! Tyvärr har de inga kläder i Filles storlek, men jag kan knappt handla åt honom numera utan att han är med, ännu ett tecken på att de blir stora våra "småttingar"
Ha det gott i midsommar!


Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att whiskyn smakade gott för Fredrik Du kan väl ta en slurk Du också och fira att Du har semester. Ha en bra midsommar!!
Vi ses på söndag
Kram Solan