måndag 1 juni 2009

Vilken helg!

Den har varit superbra! Klassfotboll både lördag och söndag i strålande sol, sju vinster med taggade spelare, föräldrar och övriga suportrar. Detta är verkligen en superkul tillställning. I år har vi haft så bra tider så det har funnits tid över till annat, bla grillning m. våra goa grannar och mors dagsfirande...
Titta vad som stod på köksbordet här i söndags, vad jag blev glad, vi brukar nämligen inte fira detta i min egna lilla familj.



Min egen mamma brukar vi fira genom att grilla korv på berget, men i år grillade vi hemma hos henne och hade en supertrevlig eftermiddag ihop med henne Brorsan och Jossan.

Måste ju tala om något roligt, jag har blivit "bonusmoster".
Förra fredagen föddes en liten flicka med det fina namnet Hedvig. Det ville jag uppmärksamma med ett kort, efter som jag tycker så mycket om hennes namn så vill jag ha med det på kortet.



Idag har då äntligen fått tummen ur och färgat mitt hår svart igen, tom blåsvart fö att det skall vara snyggt ett tag, som jag har sett ut... I stundens hetta passade jag även på att styla om luggen lite. Resultatet?! Nja, man kan nog säga att jag ser ut som en fransyska. Men jag blev rätt nöjd!
Ja det får bli allt för idag, för nu skall jag bota mitt onda i halsen och huvudet genom att sova.
Natti natti

1 kommentar:

Anonym sa...

Hedvig blev hemskans glad för kortet och tackar såå mycket!