torsdag 12 februari 2009

Sportlov

I går var jag på nostalgitripp med barnen. Vi åkte till Kulhult och åkte pulka. Jösses vad det var länge sedan jag var där. Känns som vi var där rätt ofta när jag var liten. Meningen var att jag skulle ta med barnen till någon slalombacke, men hyra skidor till mig och Filip (vi har skidor till Linn) och halvdags liftkort till oss tre skulle kosta mig 500:- .... Shit pommes tänkte jag och packade matsäcken och drog till U-backen i Kulhult i stället. Helt graaatis = )
Men oj vad trött jag var när vi kom hem, det suger verkligen i benen att kuta upp för backen. Men barnen gav sig inte med det, de skulle till var sin kompis efter detta, phu själv satt jag helt utpumpad framför datorn. Jag nominerade Sofia och Jeanett till Grys plan till Mallis. Tycker att det är många tjejer som är värda en tripp dit, inte minst jag själv.... = )men dessa två tycker jag har haft det lite extra jobbigt ett tag och jag skulle tycka att det skulle vara så kul att få skicka dem till Mallis.
Tjipp shop nu skall vi till stallet!

Inga kommentarer: