måndag 2 februari 2009

Ledig! I två dagar, å vad skönt. Har jobbat hela helgen, igår gjorde jag dessutom ett dubbelpass. Dvs 7-14 och 16.45-21.30. Kan säga att det känns idag, mer än jag trodde faktiskt
Har inte uppdatera här på ett tag. Men jag har fått lite gjort...


Jag har fått lusten tillbaka, så jag har sytt mig en väska. Tycker så mycket om den, nu väntar jag bara på att det skall bli vår så jag kan använda den.
Har även gjort ett beställnings kort åt en arbetskamrat. Som ni ser har jag kommit igång så smått med min "Sill". Hra skurit ut en del rubriker. Kul, det blir ju så fint!

Idag har jag haft scrapbesök av Jeanette. Hon fick en sida gjord vilket gläder mig, själv satt jag bara och plockade bland mina grejer och fick inget gjort. Det var var mkt roligare och lättre att hjälpa Jeanette. Annars har jag lite kort beställningar att göra. Tur det för det är ju scrappmässa i mars = ) Måste jobba ihop en shopping kassa.
Kram på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Väskan blev ju jätte fin.
Du är jätte duktig.
Solan

Anonym sa...

oj vad fin väskan var!!!!! den gillade jag skarpt, jag kan lnska mig en sådan i tyget du fick från mamma!! :) kram emma

Anonym sa...

Fia säger: WOW sååå cool och läcker. Du är en naturbegåvning!!!!
(p.s du vet när jag fyller 35 år hjärtat!!!!!!!!!)