fredag 13 februari 2009

Scrapp & Lek dag

Idag har vi haft en härlig dag här. Vi fick besök av Marit och hennes Linn. Våra tjejer har lekt en liten liten stund innan men fann varandra direkt. Så nu idag skulle de äntligen få leka och vi scrappa. Det har fungerat så så bra. Vi har fått scrappat och barnen har lekt, Filip växlade lite mellan att scrappa leka och spela Ps2. Jag har scrappat om Filips virkning, han kom och frågade mig om jag kunde lära honom att virka. Klart jag kan, allt pyssel skall uppmuntras tycker jag. Det känns om Filip tycker att det är gott att få göra saker ihop med mig ibland. Jag märker det tydligare och tydligare, och det gör mig så himla glad! Så förr veckan under Let´s dance satt vi ihopkrupna tillsammans och virkade = )Jag har också scrappat en sida om Linns gosande med sin Sven. Har tagit närbilder på hur hon gör. Hon stryker med örat på läpparna eller så drar hon fibrerna på hans öron under sina naglar. Hon växlar mellan det varma och kalla örat. De känns olika, det kalla är mysigast.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du är som redan lagt upp dina LOs =)
Jag har just lackat mina så de ligger på tork. Får lägga upp dem i morgon.

Linn undrade om Linn fick komma till oss och leka och jag sa att det gick bra. Sen slocknade hon ;-)

En bra dag, helt enkelt!!!

Anonym sa...

Fan vad duktig du är, syrran! Blir lika imponerad varje gång!

Anonym sa...

va fina saker du gör!! himla skoj!
//emma