fredag 17 oktober 2008

Lite nyskapat...

Redan fredag igen....!?
Den här veckan har gått supersnabbt tycker jag. Men jag tackar och bockar till en ledig helg = )
Slutade redan 12.15 idag.
Har fixat ett kort sen jag kom hem idag. Kortet är till en kille som jobbar som datakonsult.
Tycker själv att det blev maskulint och bra. Skönt att kunna erkänna för sig själv när man blir nöjd, ibland.
Har även gjort en sida till Scrapaddicteds fredagsskiss. Passade på att göra den med en bild på Linn där hon är både arg och ledsen, för den utmaningen gav mig Sacha för länge sedan. Har svårt att få sådana bilder i stundens hetta, därför var det bra att Andreas var här och fångade ett sådant tillfälle åt mig. Tack! För det är ju som Sandra säger inte alltid rosenrött och puttigt i familjen ; )
Vi bokat in en pysselkväll på jobbet som jag skall hålla i, det blir kort och ev tändsticksask tillverkning. Mysigt!
Ha skön helg.
C/
Ps. Jag har fått en sida upplagd på SWEscrapblogg. Jättekul!

Inga kommentarer: