söndag 12 oktober 2008

En händelserik vecka

Här har det hänt en del. I torsdags fyllde Linn fem år, vart tog min bäbis vägen...?!
Vi firade henne med frukost på sängen och "vuxenkalas" = släktkalas på kvällen. Hon fick en hel massa fina grejer och var jätteglad.
I fredags vaknade jag med en praktfull huvudvärk. Lite typiskt på ledig dag.
Detta visade sig vara upptakten till magsjuka....
Låg och sov hela fredag och lördag, totalt utslagen. Hade sån tur att jag fick tag i chefen, och hon kunde bevilja mig semester över helgen. Skulle ju jobba lördag & söndag. Hade verkligen inte råd med en karens dag till på samma lön.
Detta resulterade ju förtsås i att vi var tvungna att avboka fredags kalaset med våra kära grannar och kusinerna med deras mamma och pappa, samt att vi fick ringa runt till alla småspöken som skulle komma hit på lördags kvällen på spökdisco. Stackars Lilla Linn...
Men hon tag det bra. Vi har lovat att boka om discot till en annan helg.
Efter så många timmar går jag nu som ett Z:a. Kan knappt räta ut mig, men eftersom det var bestämt att vi skulle ses i Skara idag på scrappträff kände jag att jag ville scrapa för mig själv iaf. Och det var riktigt kul, fick gjort en sida från i somras när vi var på Medeltidens värld i Götene med fam. Lundell (Sarsha m. familj) Har tittat många gånger på dessa bilder utan att få dem scrapade, men nu så...

Nu hoppas jag att jag skall slippa skriva om mer sjukdom på ett tag. Nu får det räcka!
Ha en skön söndagskväll på Er.

Kram Catrine

1 kommentar:

Anonym sa...

Jätteläcker LO!