måndag 27 oktober 2008

Höstlov

Nu firar vi höstlov ivår familj. Fredrik och barnen är lediga hela veckan och jag är ledig tom torsdag.
Idag har vi varit på Dalénium i Stenstorp hela dagen. Vi tyckte om det allihop och har haft en mysdag tillsammans.



Tanken var att vi skulle fortsatt till Oden badet i Falköping också, men det blev för tight med tid. Filip hade tid hos tandläkarn i eftermiddags. Så vi packar väskan och åker till badet och Osterian i morgon ist.

Idag har jag lekt doktor och ordinerat vår kära vän Johanna Kuckilimuck medicin. Hon har nämligen opererats idag.

I onsdags hade jag en kort kurs, för sju deltagare. Det stämplade och färglade med Promarker och fnulade ihop några kort var samt några tändsticksaskar. Så kul att se dem från att ha suttit och sagt, -Åh sånt här kan inte jag, till -Titta vad fint det blev... Det är så roligt för fyra utav sju blev bitna. Den ena tjejen sprang och köpte egna pennor dagen efter samt att de har köpte en del papper av mig.

Inga kommentarer: