måndag 6 oktober 2008

Krasslig

Att det aldrig ger sig! Har varit små febrig sen förra helgen nu. Inte så sjuk att jag inte har kunnat jobba men tillräckligt för att allt skall bli trögt och jobbigt. Kan inte klaga på min sömn nu iaf. Har gått och lagt mig vid 21 draget de flesta kvällarna den här veckan och somnat som en stock. Nä, inget mer gnäll nu.

Har skapat lite i veckan, en Lo och två kort = )

Lo´n kan jag inte visa än i fall den kanske kanske kan bli publicerad på SWEscrap. De har en utmaning med temat Sport. Passade på att scrappa om Filips sportintresse och att han håller på med tre sporter redan.

I dag gjorde jag ett grattis kort till Linn plus att jag tog fram symaskinen... förstår ni?! Den har inte blivit luftad på sååå länge, men idag har jag både lappat ett par jeans till Filip och lagt upp ett par jeans till Fredrik. Usch jag rodnar, det har han bett mig om den han köpte dem förra semestern, som sagt jag syr inte längre, kan inte fatta att man kan känna ett sånt motstånd till något som man har tyckt så mkt om. Måtte det aldrig hända med scrappingen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

skönt att du har kommit igång igen. förvånad att symaskinen kommit fram igen, ett gott tecken. mamma

Anonym sa...

nu väntar jag på lo. mamma