onsdag 8 oktober 2008

Härlig kväll

Jag måste bara berätta om vår underbara kväll vi hade igår.
Vid middagen satt jag, Fredrik och Filip( Linn var på Musikleken) och spånade på vad vi skulle göra på Spökdiscot Linn skall ha på lördag Vi kom på att Fredrik ev skall vara ett mörkrädd spöke och komma och dela ut godispåsar. Vi tramsade så mycket om detta så Filip skrattade så han torkade tårarna = )

Efter maten frågade jag Filip om han ville följa med mig på promenad, det vill han. Jag blev så glad... Vi gör ju inte så mycket ihop han och jag, han är mest ute med kompisar.

På kvällen satte jag mig och läste en bok med barnen och hade ur mysigt. Låter kanske som en helt normal kväll för en del, med det som skilde denna kvällen mot andra var att det inte var något tjafs mellan barnen och att inte vi behövde tjata på dem. Det var helt enkelt harmoni...


Här kommer Lo´n jag gjorde för nån dag sen.

Håller tummen för att vi får en skön kväll igen samt att Linn får en härlig 5-års dag i morgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

mysungar ni har!!!!!

kram emma

Anonym sa...

ja såna kvällar när ungarna inte tjatar,bråkar eller gnäller är ju sällsynta ,men underbara..:-)