måndag 14 september 2009

Lite nya foton

Idag var jag ute och fotade Filip och hans kompisar när de skatade.
Filip och W har lyckats få en granne att hjälpa dem med en en "grind stång", de fick både materialet och hjälp utav honom, gulligt tycker jag.
Dessa bilder skall scrappas till helgen då vi har träff i Skara igen, men tills dess hoppas jag att min kära bror hinner redigera dem åt mig så de ser lite ruffiga ut.




Jag och maken har varit i Stenatorp och köpt foder till huset, vi måste byta ut en del av brädorna. Håll i er nu vi har även köpt dörrfoder till vårt badrum. Äntligen tror vi oss ha en lösning på hur vi skall kunna fylla ut glipan som blir tack vare att kaklet bygger ut.
Efter detta åkte jag till sta´n för att köpa div målar attiraljer, passade då även på att gå in på Hem & Hobby. Jiises vad mycket fina gardin tyger jag hittade, I´m in Lööv... Tur att det snart är dax för barnbidar och lön, hehe
Nu väntar en kväll i soffan med min sjuka man, han har feber och är förkyld = (
Gissa om det var märkligt att bara vi vuxna var hemma idag och barnen var i skolan.

Ha det gött go vänner

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godkväll!
Vilka kanon kort men det sista kortet är ju verkligen häftigt.
Ha det bra och hälsa de andra.
Kram Solan

bittan sa...

wow det sista kort var skitläckert!! önskar jag kunde vara med på söndag..menmen nästa gång så....