söndag 27 september 2009

En fantastisk jobbar helg...

... är till ända. Fredagen var väl som vanligt ungefär, i lördags kändes det inte ens som att gå till jobbet, det gjorde jag iof inte heller, jag gick på BIO... Flickan som lekte med elden. Mycket bra film. Mitt första LSS uppdrag, sånt kan man vänja sig vid att göra på jobbet = ) Lutar åt att det kan bli Ladys Night och eller Thakida konsert också framöver.
Söndagen var lung och rätt så vanlig på jobbet, väl hemma monterade vi ny ytterlampa och nya "5B" vid entrédörren. Sedan kom pappa och Solan för att hälsa på barnen i... Men vi rå?
Efter detta bar det av till dagen höjdpunkt -Buggkursen. Rackarns vad skoj det är. Idag stannade jag även kvar och dansade fortsättnings kur med "de stora grabbarna" Åh jag njuter av varenda liten sväng, verkligen bra motionform för mig, tänker ju inte ens på att det är motion.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Naturligtvis vill vi hälsa på Er allihop men det känns alltid bra att få säga Hej Då till de små så dom vet att vi åker.
Kul att Du gillar buggkursen, hade Du spik i armen idag???
Kram Solam

Björken sa...

Jag hade superfasta armar ; ) Det gick så himla bra. Då är det sååå kul!

Anonym sa...

Visst är det kul med bugg som motion. Synd bara att ni inte kan gå båda 2. Kanske kommer Freddan igen nästa termin. Kram mamma