onsdag 9 september 2009

Hemma igen...

Nu är vi just hemkomna efter kvällsmat hos svärmor & svärfar. Sånt är lyx, bara dimpa ner vid ett dukat bort. Mätta och belåtna har vi nu nattat våra små guldklimpar.
Ja så får jag faktiskt lova att kalla dem nu. Vi har haft harmoni i familjen ett tag nu. Inget bråk på mornar utan det flyter på bra och alla är goa och glada. Då är det lätt att komma till jobbet, nja lättare iaf ; )
På tal om jobbet så har jag fått lite nya arbetsuppgifter. Jag skall vara ledsagare åt en av våra vårdtagare 24 timmar i månaden. Vi skall hitta på lite roliga och mysiga saker tillsammans. Så som att åka till stan, fika och shoppa gå på konserter och annat kul som sätter guldkant på tillvaron.

Nu skall jag ta kväll och mysa över att jag är ledig i två dagar, innan jag jobbar helgen.

Ha det gott, go vänner

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad synd att du jobbar hade tänkt vi kunde åka o plocka lingon o svamp i helgen. Hoppas du sov gott efter våra goa skratt igår kväll. Kram mamma