söndag 16 november 2008

Äntligen!

...har jag fått lite större scrappbord. Iden här familjen har vi blivit bra på återbruk, så min nya vinkel på skrivbordet är Linns fd skrivbord och hyllan har från början varit en bokhylla som vi byggt om och återanvänt om och om igen. Tror det är femte stället vi har den på =0)
Inget slit och släng här inte...


Det blev inget cybercropat idag. Kände att jag hade annat att göra idag. Tex har jag och Johanna har tvättat bilarna till sammanas. Mycket roligare att göra det ihop. Pratade om att ta storständ inför jul ihop också. Ena dagen här andra hos henne. Snacka om att det är roligare att greja hos andra, inte alls så jobbigt av någon anledning.
Jag måste ju bara visa att barnen scrappade varsitt bidrag till Barntävlingen igår. Dom tyckte det var superkul. Filip vill ha scrapsaker i julklapp! Det är min pojk det!!!



Ha det gott kära vänner.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad gulligt barnen är ju jätteduktiga,,,

Anonym sa...

oj det var jag som skrev ... Emma..