torsdag 6 november 2008

Kolla in coolingen...

I dag blev det gjort Filip fick ta hål i örat. Det har har velat sen i försommras. Vi har inte en aning om varför han ville det helt plötsligt, men han har inte släppt det, så idag när han ändå var och klippte sig på slog vi till. Han var så pirrig och förväntansfull på vägen dit. Åh, jag kan komma ihåg hur det var när man var liten och kände det så där, nästan outhärdligt spännande...
Men visst blev han fin både i sin nya frisyr och sitt örhänge?!



Åhh, vilken underbar man jag har, han har gett mig en halv kofta idag...
Hittade nämligen svarta byxor och exakt en så´n kofta jag letat efter och velat ha så länge. Kände dock att 400:- för den var lite mycket. (Har en magisk gräns att det är ok med käder för max 300:-) Då sa han att jag ficka halva koftan av honom, gulligt va?!
Puss på dig gubben...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Söt som få!!! Men, men, men gör din plikt i livet och låt honom INTE skaffa en "diamant" alá Beckham eller som alla HipHop och Rn´B pajasar har.

Anonym sa...

Till Filip! Du får skaffa dig en svart diamant i stället, lite mer din stil. Jag tycker det blir lite för mycket flicka över en klar diamant.

Anonym sa...

WOW...vilken cooling...förra året , några dagar innan jul så skulle Folke o pappa åka o köpa julklappar....gissa vad dom kom hem med...jo Folke hade hål i örat..
.en likadan RÖD sten som Filip..å i samma öra!!.jag var väl inte så glad..menmen..nu sitter där en stooor blingsten en sån som Andreas ( filips pappa tro??) inte tycker filip ska ha. nu är ju Folkes mamma en inbiten hårdrockare ( passar ju inte med stora blingstenar där)..men visst är dom coola...

Björken sa...

Nej, Andreas är morbror ; )

Anonym sa...

Flippos är hur cool som helst jue!!!! krama han från mig.. emma

Anonym sa...

finns det någon som kan säga annat än att jag har ett underbar fin barnbarn! men han har en syster som är lika fin. kram mormor