fredag 21 november 2008

Fredag igen...

Vart tar tiden vägen? Nu är det dax för fredagsmys igen, tycker det var nyss vi hade det. Idag får inte jag var med, för jag skall jobba i kväll OCH imorgon kväll. Det blir en sån helg i mellan åt för vi måste lägga en fredag kväll per 6 veckors schema. Jag gillar ju inte att gå upp och göra dag efter att ha jobbat kväll så då har jag bara två alternativ, antingen avsluta en vecka med en fredags kväll eller göra både fredag och lördags kväll. Då blir mitt val två kvällar på raken.
SWEcrap har en kul utmaning just nu, att scrappa om make up. Kom genast att tänka på bilderna när jag blir brudmakead. Det är så bra med utmaningar för då får man tummen ur att göra sidor som blivit oscrappde.
Här ser ni mitt resultat. Det pirrar i magen än när jag ser dessa bilder. Att det är som jag skriver på sidan slut på Fröken och att jag blev Fru Björk ist = )
Vilken härlig dag det var, skulle gärna ta den i repris om det gick.



Trevlig helg gott folk!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Blir nog inte svårt att vinna med dom vackra bilderna.
;-)

Björken sa...

...sa han och slog sig för bröstet...
Du ÄR en grym fotograf Brorsan.

Anonym sa...

"Fredag igen..." det betyder inget nytt på en vecka :-(

Anonym sa...

Åå så fin!!

Älskar det formatet!!

Nu är det ny fredagsskiss i min blogg =)

Kramis

Trivs du med sillen?