lördag 15 november 2008

Cyber crop

Oj vilken dag. Hade bestämt mig för att vara med på Scrapperiets CC idag, och var uppe med tuppen, nästan iaf... kl 8.00.
Käkade frukost och var laddad för att hugg in. Började med att bli medlem på forumet, och skulle vara ambitiös och lägga ingen bild på mig själv. Som om det finna många att välja på när det alltid är jag som fotar ; )Sen började jag bli lite små stressad ock kände att jag ville börja scrappa, MEN jag hade inte förberett några bilder. Och oj vad all bilder kändes gamla och tråkiga helt plötsligt. Det var som gjort att det skulle börja krångla vid redigeringen, åh det gjorde det... och klockan sprang iväg. Tillsist när allt var klart och jag var redo då var det dax att följa med på handbollsträning!!! Amen hur sugen är man då?! (Fredrik mådde sämre idag. Förkyld med huvudvärk) Efter träningen kunde jag stjäla mig en liten stund till, swop så var kl nästan 14.30 och vi hade inte käkat lunch och skull på kaffe kl 15.00 och vara barnvakt till Ella bella bus kl 17. Shit!
Ja, så här har det varit på hela dagen. Det var den heldagen vid scrapbordet = )
MEN jag har mot alla odds fått till en LO och ett kort!
Se bara...


Inga kommentarer: