måndag 25 oktober 2010

Kalas helg

Detta har verkligen varit en kalas helg, i dubbel bemärkelse. Linn hade sitt Pyjamas party i fredag kväll. Då kom det sex glada och fnittriga tjejer hit. De bjöds på välkomst drink, hamburgare och en massa snask. Samt att de kollade på Linns favorit film "Spirit" en hästfilm såklart! Stämningen var på topp hela kvällen!

I lördags jobbade jag dag, när jag kom hem vid tre kom övriga familjen hem från hallen. Linn hade då med sig två kompisar som vill sova över. Kan säga att de skrattade från klockan tre tills de slocknade runt 23. Helt otroligt, men helt underbart. Kul att TRE tjejer leker så bra, ja Filip fick ju också vara med såklart.

Söndag morgon startade 8.20 med fnitter... man kan ju inte annat att bli glad.
Vi åt frukost sedan passade jag och Fredrik på att springa spåret i snöblandat regn, känner sig extra redig då = ) Jag fortsatte med lite styrkenträning när vi kom hem. Så skönt efter en helg efter alldeles för mycket snask.
Efter detta bar det av till mamma där vi käkade lunch innan jag började jobba på kvällen.

Har en skön känsla av harmoni och lycka i kroppen.

Idag har jag varit ute och gått en långpromenad med grannarna på morgonen, sedan har det varit pyssel för hela slanten. Idag har det blivit två kort, det ena är redan levererat och det andra ser ni här;




Inga kommentarer: