torsdag 4 november 2010

Hej igen...

.. det var länge sedan sist.
Jag har haft fullt upp att vara höstlovsledig med barnen. Jag har snart varit ledig en hel vecka, men har ingen aning om vart tiden tar vägen. Skrämmande!

Igår hade jag och Linn en tjejdag, först pysslande vi med våra goa grannar. Sen åkte vi till sta´n och kollade på bio. Inte vilken bio som helst heller, utan 3D. Hur coolt som helst.



Filip och ett grabbgäng lämnade Stöpen redan 06,30 för en heldag på Hökensås. Det var fiske som gällde. Filip testade sitt Flugfiske spö. Tyvärr var det skralt med fisk. En enda fick de upp, då var det ca 15 st som fiskade = (

Idag har vi varit iväg på Äventyrs badet. Vi hade tur som kom in utan att köa, vi var där redan 20minuter före öppningsdax.

Annars så kommar helgen till störta delen bestå av Skadevi Cup. Filips lag är med i år. De spelar tvärhandboll. Fredrik skall även ha med sitt lag. Sedan skall jag klämma in lite jobb också, inte lika kul men men, det är väl på tiden nu ;)
Har pysslat en del under ledigheten, men har inte fotat det än så ni får hålla tillgoda med mitt Blogg bidrag på Pysselmyrans blogg


Inga kommentarer: