torsdag 25 november 2010

Julkort

Här kommer mitt bidrag till Pysselmyrans blogg.



Utmaningen denna veckan är att använda punchar aoch stansar,
jag har inte använt något av det utan min Silhouette,
som är en skärmaskin kopplad till datorn.

Det är så kul, mamma tog med min packe med färdiga kort till jobbet och sålde flera stycken redan första dagen. De hade öskemål om fler julkort. Så det är bara att jobba på = )

Nu är det strax helg igen, och som vanligt är det fullt upp, det som skiljer denna helgen från andra är att vi har en 60 årig mamma att hitta på bus med. Det skal bli skoj.
Åter kommer om detta!

Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket fint julkort Du har gjort Du är jätteduktig!!
Ha en trevlig helg och hoppas att Ni får en det bra med mamma!!
Kram Solan

Malin sa...

Jag gillar ditt julkort jättemycket. Ha det så bra.

Kram Malin

Josefine sa...

superfint kort. och en toppen helg hade vi, tror er mor var helnöjd! :)