måndag 4 oktober 2010

Lo nr 3

Här kommer då den tredje och sista sidan jag gjorde i helgen. Den är från årets skolavslutning. Filips gamla klass, den är numera ihopslagen med två andra klasser.
I år valde han sina avslutningskläder själv. Han web-shoppade. Gissa om jag blev snopen när han ville ha hatt, och dessutom hade mod att verkligen använda den. Så coolt, han var ju iof inte ensam om det i år.



Idag har jag fått ihop en Lo till, efter annons utmaningen hos Pysselmyran, men den får jag inte visa er förens på torsdag då jag har bloggdag där.

Sitter och känner mig smånöjd över att jag kom ut och sprang med Johannna idag. Det var så länge sedan vi sprang ihop. Tyvärr var det ganska tungt idag, är lite små förkyld så jag sprang inte så långt, men jag sprang och det är det vilktigaste.

Nu skall jag gosa ner i soffan hos Freddan = )

1 kommentar:

Anonym sa...

Stöpens tuffaste kille? Kram mamma