torsdag 2 september 2010

Veckans utmaning...

... hos Pysselmyran är Band/snöre, knappar, 3D effekt, glittrigt och hjärta


Så här löste jag den utmaningen.



Jag gillar den lilla riddaren och blev så nöjd med färg kombon i kortet. Gillar turkos och brunt ihop.

Nä nu gott folk skall jag slänga mig i säng. Det har varit fullt ös hela dagen lång. Tom så pass att jag har glömt borte att vår kära granne fyller år. Fy vad dåligt av mig. Skall genast ringa honom.

Trevlig hela alla glada. Kommer inte blogga innan helgen, men jag ser sjukt mycket fram mot den. Vi skall göra en familje tripp till Ullared till helgen, vio behöver ekiperas inför vintern hela familjen. Tycker att det skall bli riktigt skoj att vi åker allihop.
Vet att många tycker synd om barnen men de gillar det. Samt att de har sina Mp3:er laddade med filmer, så det kommer att ha det kungligt i vagnen.

Kram på er!


Inga kommentarer: