onsdag 8 september 2010

Onsdag...

Idag har jag ingenlust att göra något alls. Vaknade med ont i halsen och huvudet. Dettta har varit den segaste förkylning jag någonsin varit med om. Har kännt mig krasslig sen i torsdag men det bryter inte ut.

Igår gjorde vi vår dotter yr av lycka. Vi frågade henne om hon ville använda sina spar pengar till att köpa sig ett Nintendo DS. Hon har pratat sig varm för det så länge. Efter som hon är lillasyster till en sporttok så är hon ofta med på sammandrag och cuper vilket ibland kan bli liiite småsegt. Då skulle hon kunna fördriva tid med denna tingest = )
Hon blev så himla glad att hoppade upp och ner på köksgolvet och kunde omöjligt sitta stilla. På uppmaning gick hon ut och sprang några varv runt huset för att kunna landa igen.

Själv har jag värsta beslutsångesten för vilken symaskin jag skall köpa mig.
Skulle ju igentligen sy så många väskor att jag kunde betala symaskinen med de pengarna, men kom till insikten att det är ju nu jag behöver den eftersom det är nu jag skall sy så mycket. Jag har frågat pappa om en lån. Tur att han är snäll och ställer upp ♥♥♥
På tal om pappa så har han utmanat mig att springa tjejmilen nästa år. Han skall betal min startavgift om jag springer. Klart jag tog den utmaningen. Jag har ju iaf ett år på mig = )

Inga kommentarer: