torsdag 16 september 2010

Förlovningspresent



Den 8/9-10 förlovade sig min bror med sin Josefin ♥♥♥

Detta tyckte vi skulle uppmärksammas med en myspresent, så när de direkt efter sin förlovning åkte till Irland passade vi, jag mamma och pappa på att ställa dit detta. Ost kex frukt praliner blommor och en mousserande rosé. Den fina zinkasken har formen av ett hjärta såklart ; )


Givetvis ville jag ju passa på att använda min nya fina Tingtura stämpel Nu & föralltid( En vinst.... = )

Veckan utmaning på Pysselmyrans blogg är gråskala alt sepia med en accentfärg.
Jag valde att scrappa Filip med sitt älskade fiske. Det har blivit en stor grej för honom, just som titel säger så har han ofta frågat om vi kan åka och fiska i sommar.



Kan tala om att jag åter kommit igång och motionerat. Igår blev det en underbar morgon promenad i det vackra vädret med grannfrun, innan jobbet! Började kl 11.00...
Idag har jag Fredrik sprungit spåret, dock bara ett varv men vi har ju båda varit förkylda och väljer att ta det försiktigt. MEN vad skönt det var!



1 kommentar:

Josefine sa...

Oj så glada vi blev! :) tack så väldigt mycket!