lördag 11 september 2010

Tjihoo

Nu är jag en lycklig ägare till en fin Janome symskin, det är en dröm att sy på den. Tyst och lätt går den, den ä så snäll att den tom syr i cykelslang. Hahaha tänker ni nu har hon blivi knäpp på riktigt och tror att man kan laga punka med symaskinen. Nä inte riktigt så, ni som kommer och tittar till mig i Hjo den 27/11 kommer att förstå.

Om ni kikar in till Pysselmyran så kan ni se mitt bidrag dit.

Jag sitter just nu och tänjer ut mina nya fina jeans jag har kostat på mig, har just fått hem dem upplagda och klara. Tror inte att jag har köpt märkes jeans på minst 15 år, så nu var det på tiden tyckte jag. Men jag tycker inte att några jeans är sköna från start, se måste forma till sig lite först.

Har för första gången sen förra onsdagen varit ute och motionerat idag. Tog en skön promenad med Rosinskan till Åbro där vi kollade killarnas fotbollsträning.

Är så lycklig att våran bil klarade sig genom besiktningrn idag. Lätt hänt att det kostar en förfärlig massa pengar efter man varit där annars.

Nu är det strax dax för en kväll på jobbet. Jag och en kollega skall fira lördag med att dela en pizza = )

Ha det gott!

2 kommentarer:

Josefine sa...

Carro blev jätteglad för kortet! Var ett superfint kort! Och vi tackar så mycket för kortet som vi fick! Mycket trevlig överraskning vi fick när vi kom hem! :)

Björken sa...

Åh vad kul.
Det var så lite, det var ni värda. Vi gillar ju er ♥♥♥