söndag 2 augusti 2009

Helkäll med Roland

I dag kära vänner är jag mör. Trött och öm i varje liten muskel efter en kväll med Rolandz på Olstorp.
Åh vad jag tycker att det är roligt att dansa bugg och styrdans. Så fort jag kommer upp på dansgolvet så ler jag som en fåne, tycker att det är sååå kul. Fattar inte att folk orkar dansa en hel kväll nonstop (som du gör, mamma) jag är totalt sketslut efter två snabba bugg. Men efter lite andningspaus går det bra igen. Det är ju ett fantastiskt sätt att motionera på.
Vet i tusan hur det skall gå att jobba i kväll, jag lär ju stelna till mer och mer ju längre dagen lider. Men det är det värt = )

Kram på er!
Catrine

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att Du tyckte det var roligt,när det inte är så ofta Du går ut och dansar.
Kram Solan

Anonym sa...

Jag tycker det är jättekul att du hade så kul i lördags. Nu förstår du iallafall varför jag älskar att dansa. Kram mamma PS.hoppas vi kan göra om det snart DS