tisdag 28 juli 2009

Vilken dag

Phu, äntligen kväll, snart får jag sova... har varit lite väl mkt idag. Det började med att jag körde Freddan till jobbet i svinottan, hem och käka frukost. Sen var det dax att göra en krans/hjärta till begravningen. Klockan 9 bar det av med bilen till verksta´n vidare till Undernäs och begravningen, phu....
Det är ju så attans jobbigt med begravningar, jag lider så med dem närstående.
Sen får man ju den klassiska huvudvärken....
Efter begravingen begav vi (jag och mamma) till hennes gamla Faster i Karlsborg.
Vidare till Media Markt, där hämtade jag min kära lilla blixt. Kul!
Hem som ett utsketet äpplamos, kvällsmat och stupa i soffan framför Allsången.

Åh vet ni vad jag fick höra när jag ringde till verksta´n, jo att vi har kört runt med Änglavakt. Våra styrleder var så totalt ut slitana att han aldrig sett något liknade, ens på bild....Waaaa....

Tur att jag är ledig fram till fredag så jag kommer i form till lördagens dans till Rolandz! = )

Inga kommentarer: