måndag 6 juli 2009

Back again

Nu är vi hemma igen efter en helt fantastisk vecka på Öland. Vi har verkligen haft det kanon -fint väder, bra stuga, fina bad och helt fantastiska barn. Barnen har lekt och haft kul tillsammans. De leker inte särskilt ofta ihop hemma, men nu när de bara hade varan så var de super goa ♥ ♥ ♥


Som ni ser på bilden så bodde vi när Ölands bron, vi hade faktiskt bara knappa 200 meter till vattnet.

Vi kom hem i lördags eftermiddag, redan igår eftermiddag var det dax för kals här hemma, för jag har uppnåt den mogna åldern av 35 år, shit alltså.... Jag blev uppvaktad av släkt och vänner här hemma på altanen.

Jag hade verkligen planerat att vi skulle kunna vara på ute och var så deppig en stund mitt på dagen när regnet strilade ner. Men peppar peppar så blev det riktig bra. Vi satt ute hela kvällen. Så mysigt, trevligt sällskap, tända ljus, glada barn, gott vin och kalla öl. Sommar som i en ask!

En bild på mig och mamma, en av de få som jag är med på utan att blunda.

Vet ni vad? Jag har fått en blixt till kameran i present. Sååå kul! Jag får dock ge mig till tåls några dagar för den var restnoterad, men det är det värt. Har ju velat ha den i 1 1/2 år så några dagar hit eller dit kvittar.

Idag har jag och mamma varit i Skara, jag plockade fram kläder till henne och hon provade. Vi hittade så mycket fint och hade super mysigt. En riktig tjejdag.
När jag kom hem hade jag två glada överraskningar som låg och väntade på mig.

1. Mina namnband hade kommit.

2. Stoff och Stil katalogen som jag beställt hade också kommit, den var spräng full med fina tyger och en massa inspiration Härligt, det får nog bli dagens kvälls läsning.

Kramis

4 kommentarer:

emma sa...

vilken jättefin bild på Filippos å Linnsan, duktiga du //emma

bittan sa...

verkar ha varit en härlig semester o kortet på barnen med bron i bakgrunden är ju bara för läckert!! skulle passa som fondtapet....GRATTIS i efterskott !!! vill du åka på den där rekordträffen som är i höst??

Anonym sa...

Jag håller med dej om att vi hade en toppen tjejdag, dyr men kul. Gjort ett besök i Skara idag också, bytt kläder.
Jättefint kort på barnen.
kram mamma

Sandra sa...

Så kul att ni haft det bra!
Själva har vi fått i båten och hunnit sova två nätter. Men sedan kom åskan så nu är vi landkrabbor i brist på bättre väder...