måndag 9 mars 2009

Vilken härlig helg!

Helgen inleddes med taco till fredagsmys. Sen var det Let´s dance som gällde för hela familjen. Så kul med ett program som intresserar hela familjen och alla har utbyte av.
För oss vuxna blev det tidig sänggång, pga fullt lördagsprogram. Barnen och Fredrik åkte till Tibro på inne bandysammandrag och jag åkte till Scrapmässan i Göteborg med Jeanette.
Vi hade en kanon trevlig dag tillsammans. Vet faktiskt inte när vi träffades bara hon och jag. Kan vara så länge sen som gymnasiet.... förstår ni att vi hade mkt att prata om, fniss... Kändes iaf tråkigt när jag skulle släppa av henne i Vara för att fortsätt ensam de sista milen hem.
Som ni kan se så blev det en del shoppat.... som vanligt på mässan, ack så roligt....
På kvällen var det återigen dags för soffmys, nu framför "Mello", men det visade sig ganska snart att barnen var för trötta, s´å det fick bli en förkortat variant för barnen var så trötta.
Söndagen började med innebandy träning för grabbarna, utelek för Linn, jag och Rosinskan tog en timmes promenad. Vad skönt det är när man går trots att inte vädret är det bästa. Efter lunch hämtade mormor barnen och åkte och tittade på teater, Pettsson & Findus = mkt uppskattat. Vi passade på att strosa på Elins Esplanad, ta en kaffe med Rosin/Siwert. Håll i er nu... jag köpte mig tom ett par jeans... ty mina förra lämnade in förra hösten så jag tyckte det var dax nu. Jipppi.... När vi kom hem hade mamma hunnit före och slutfört middagen som jag förberett, mmm så gott att komma hem till dukat bort.
Igår kväll satt jag och tittade igenom bilder inför helgen scrapträff. Kollade bilder från 04-05, Bosses vad pluttiga barnen var då. Jag blev alldeles varm i ♥:at och super scrapsugen. Skall bli urkul att scrappa så gamla bilder.
Idag är vi alla lite trötta så vi läste saga allihopa i vår säng tills 19.15. Gissa vem som somnade först, jo pappa Björk ti hi... han var ute och gick drygt en timma med grannen och det tog visst hårt på´n = )








Inga kommentarer: