torsdag 5 mars 2009

Jag har skapat igen...

Var ju tvungen, min kära Bonussyster har förlovat sig med sin J. Så kul, grattis grattis.
(Hoppas att ni förstod att det likna era ringar ser ut, fick luska lite hos Solan ; ) För jag hade redan gjort det när vi prades vid...)
Sen har jag även gjort ett dopkort på beställning men det kan jag inte visa, för jag glömde att scana det ...

Känner ni våren i luften? Jag hade en härlig stund i solen förut, när Linn red. Just som de satt upp så kom solen fram. Åh vad jag njöt med näsan i vädret.
Jag tyckte inte att det var fullt så njutbart att åka där ifrån, för då hade jag en helt rabiat unge som VILLE HOPPA I HÖ´T och inte alls åka hem. Denna meningen gick i repris om om om igen som en gammal LP skiva. I allt detta oljud passade jag på att slira och spinna i leran som jag parkerat i, samt att det var en lite uppförsbacke. Grrr, hur jag än försökte med lätt gas så slirade jag. Men med hjälp av två andra mammor så gick det fint. Kvinnor kan ni vet.... ; )
Men bilen var full av stora lerprickar så det fick bli att psola av den så fort jag kom hem.
Sen satte jag mig framför datorn och bara pustade ut medan Fredrik och Filip tog över den nyspolade bilen och drog till fotbollaträningen. Är det så här det är att ha idrottande barn? Hur som helst är det värt det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

det är tufft med idrottande barn men väldigt nyttigt för dom "små" liven. kram mamma

Anonym sa...

tackar ännu en gång för kortet och passar på att informera om att det är ÄNNU finare i verkligheten än på bild... emma