tisdag 17 mars 2009

Slut på ledigheten

Nu är det åter dax för arbete, skall åka om en liten stund.
Har ju glömt att berätta att jag faktiskr gjorde att tappert försök till en jogging tur i lördags. Eller som det heter på finare språk jag intervall tränade. Kom på att jag har nog faktiskt inte löpt sen jag fick Filip. Kan det bero på att man är för tung? Nja mkt ligger nog i det och brist på motivation. Men nu tänker jag försöka. Snart skall jag börja cykla till jobbet. Det är ju bara 6 km så jag har ju inget att skylla på ens, möjligen att jag bara har två fungerande växlar på cyklen ; ) Fredrik kan ju faktiskt lämna barnen. Förstå vad skönt, då har man ju gjort sin motion för dagen när man kommer hem. Som bonus kanske det rinner av en några hekto också...
Nu hoppas jag på mycket stöd och glada hejjar rop, så jag fixar Vårruset.
Kramisar

Inga kommentarer: