måndag 12 april 2010

En helg i scrapbookingens tecken

Den här helgen har jag tillbringat i Åsarp. Där Pysselmyran har haft en Srapmara, dvs en scrapträff som vararde mellan kl 10-22. Dit kom ett gäng pysselglad tjejer i varierande åldrar. Vi scrappade, åt gott och hade det jättetrevlit.

Jag passade på att smita i väg en snabbis till Kinnarp för att leta gardiner till sovrummet. Hittade inte det multirandiga tyget som jag hade sett framför mig att jag vill ha. Utan kom hem med ett sett kläder till Linn i stället. Gissa om hon blev glad? När hon fick på sig dem så sa hon -Vad fin jag blev!
Det är såå kul att att handla kläder till barnen, för man vet att de blir så fina, å så är de inte lika mesiga som jag hur det sitter osv. Tyvärr kan jag inte riktigt köpa vad jag vill till Filip längre. Han har börjat få rätt bestämda åsikter om vad han vill ha på sig. Eller tyvärr, det är ju bra att han vet vad han vill ha, det är bara det att jag inte får bestämam längre ; )


Jag återkommer med bilder på de alster jag gjorde på maran i ett annat inlägg. Nu skall jag jobba lite med mitt skolarbetet.

Ha det gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fin Linsan blev vilken tur för henne att Du inte hittade några gardiner!!
Kram Solan