tisdag 16 mars 2010

I helgen har jag varit med Sofia på Pysselmyran på scrappmässa i Borås.
Det var spännade och se hur det fungerar, och få en inblick i vilken jobb alla mässdeltagre lägger ner.Jag har suttit och demat en del, det var skoj och få prata med alla som kom fram.
Jag hann att handla en del ; ) och har huvudet fullt av idéer både inom scrapp och smycke stillverkning. Pysselmyran har även börjat med pärlor.

Nu på förmiddag har jag suttit med mina studier, tvätta bilen och färgat håret, så nu är det strax dax för lunch. Hinner säkert sätta mig och jobba lite med övningsbilderna innan barnen kommer hem vid två. Sen blir det att åka och jobba.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som Fru Björk har fullt upp, men det man tycker är roligt är ju inte så betungande,men svårt att få tiden att räcka till bara.
Kram Solan

Anonym sa...

När får jag se lite bilder från skolan?

Björken sa...

När du kommer hit = )
Har inte redigerat så mkt egna bilder än, redigerar skolans foton.