måndag 18 januari 2010

Symanskin

Jag har åter igen använt min symaskin. I slutet av förra veckan sydde jag en väska till grannen, som hon beställde i somras (skäms..) och idag har jag äntligen sytt nya kuddfodral till kuddarna i våra soffor, det var verkligen på tiden det med, för det var länge sedan de matchade med gardinerna. Förstår inte att det skall vara så svårt att få saker gjorda på vinter halvåret, tycker att det skulle vara då man hade tid att pyssla.
I morgon skall jag jobba som ledsagare Vi skall till sta´n och shoppa och luncha. Liiite annat mot vad jag brukar göra på jobbet, men otroligt kul att bryta av med. Tänk om jag rent av skulle springa på något till mig. Skulle med lätthet byta ut HELA min garderob utan att blinka, den är såååå tråkig...
Ha´re gött

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter kul att göra något annat på jobbet men handla Nu inte för mycket!! Ha en trevlig shopping runda!
KRAM SOLAN

Lillsnörpa sa...

Tänk att man kommer i perioder då ens garderob känns usch fy och blä... Hoppas att du hittar något idag!
Kul att du tagit fram symaskinen igen! Vill se resultatet! :) /Lillsnörpa