måndag 4 januari 2010

Prosit...

Ja jösses, då var året första förkylning här. Som jag nyser det är helt galet,
men jag har fått en ny kompis Otrivin Comp, ni vet nässprayen som hjälper mot både rinnsnuva OCH nästäppa, den fungerar.
Lite surt med en karensdag i morgon, sist jag hade det kostade det runt 700:-, men men det är ju en liten tröst att det kompenseras upp av de fem OB timmar på julaftonen, blir ju nästan +-0.
Det viktigaste just nu är att jag blir frisk innan torsdag då jag och barnen åker till Branäs. Tyvärr får älsklingen stanna hemma =(
Hoppas att jag reder ut slalom och lift åkning med två nybörjar barn med hett teprament. Vi ser iaf fram emot det alla tre. Linn har frågat om det är i morgon vi åker sedan de fick reda på det på julafton.
Hon är helt otrolig ♥, skulle vilja dela hennes förvirrade och bekymmerfria liv. Livet skulle vara både roligare och lättare då.
Kram på er

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas Du kryar på Dig innan Ni skall iväg.Låter lite jobbigt med 2 nybörjare i liften, jag tycker det är tillräckligt att klara sig själv.
Hoppas allt blir bra & trevlig resa
hälsa dom små.
Kram Solan

Leia sa...

Samma problem här, är själv förkyld och vi åker till Idre på söndag så jag har några dagar extra på mig =)

Låter jobbigt att vara själv med två barn. Jag har löst det så bra att vi åker tillsammans med en av killarnas dagmammor ;-)

Kramelikram

Leia sa...

Håller på och fejjar lite med min blogg och har länkat till din blogg i min sidebar - hoppas det är okej?

Kramelikram Veronica