tisdag 20 januari 2009

Tyg och mönster

Idag har jag varit och handlat nya blommor. Det har sett så trist ut i våra fönster sen julen städades bort. Som vanligt så dör en massa blommor samtidigt. Så nu är det fräscha fina blommor igen. Kunde inte motstå att köpa primuler, det är VÅR för mig när de dyker upp i affärerna.
Idag har jag fått mitt första paket med tyg. Jag har köpt lite på Tradera. Detta kom idag
och om några dagar kommer detta
Åh så har jag fått tag på vår numret av mönster tidningen
Så bara förkylningen ger sig och orken kommer tillbaka så skall jag börja sy, tjihoo..
Nu sitter jag en hel del framför datorn för att redigera bilder som jag skall scrappa på söndag, då vi har årets första Skara scrapp. Nu har gruppen vuxit så vi kan bli runt tio stycken vilket skall bli väldans kul!

Inga kommentarer: