söndag 5 februari 2012

Måste visa er vad som pryder infarten till Skövde om man kommer från Tibro hållet. Inga mindre än min favorit killar.


Sånt händer bara en gång i livet skulle jag tro, alltså värt att dokumenteras. Tyvärr blev det råsopig kvalitet på bilden eftersom den är tagen med mobilen genom bilrutan+snöfall. Men ni der säkert ändå.
Fotograf till dessa reklambilder är ingen mindre än min bror, Andreas. Kolla in hans blogg här.

I morgon har jag tagit semester för att vila upp min röst, är så grymt hes vilket inte är så bra när man jobba i äldrevården. Arbetlös lär jag inte bli semestern till trots eftersom både Filip och min käre make fyller år i dagarna. Så jag skall baka inför kommande kalas. Det är ju lite större kalas i år eftersom det blir 11 år och 40-års kalas!

Inga kommentarer: