måndag 22 augusti 2011

Vardag igen!

Nu var vardan igång igen. Det känns bra!
Nu har vi en mellanstadie kille här hemma, så stor att han får cykla till skolan. Nu börjar han även att gå långdagar, ända till 14.45, jag slutar ju 14.00....
.
Linn räknar dagar tills hon börjar ridskolan, på onsdag. Ni kan inte ana vad mycket hästprat det har varit här i veckan : ) Härligt! Jag har bytt med en kollega så jag kan vara med på första lektionen.

I fredags var jag på "lokal" och svängde om. Jösses vad kul det var! Först hade vi tjejmys, jag Fia mamma och Ylva. Men go mat, vin och en massa pladder.
Men ajajaj vilken trötter tös jag var i lördags, det tär på en att slarva :)

Annars gör vi inte så mycket annat än att målar här hemma, vitt vitt vitt skall det bli på insidan av altanen. Det tar tid att måla om den röda fasaden till vit. Men skam den som ger sig. För hoppnings vis blir vi klara i veckan så vi kan flytta in på altanen igen och bara mysa.



Ha´re gött!

Inga kommentarer: