måndag 2 maj 2011

Fina bilder på våra godingar!


Bilden tog Brorsan på Linn, annandag påsk när hon satt och provade mina glajjor.
Älskar bilden, tycker den förmedlar en sån glädje. Den står på min önskelista... den med. Han tog ju en supersnygg bild på Filip också...




Även detta är en kanon bild. Den har fångat Filips fina ögon samt hans lungn. Vill ha dessa som förstoringar i vardagsrummet.



I helgen kanske vi skall fångas på bild hela familjen. Fin tid att fotas i nu.



Nämen för tusan, nu höll jag på att missa nåt viktigt! Jag och mannen i mit liv har varit ett par i 15 år idag ♥♥♥ Det är stort! Ännu större är att vi fortfarande älskar varandra och vill fortsätta ihop.





För er som var här på smyckes visningen, smyckena finns här efter kl 16,30 i morgon.


1 kommentar:

Linda sa...

Måste bara säga/skriva - Vilka fina kort! Klart de ska förstoras! Hoppas allt är bra med dig! Massa Kramar från mig