fredag 22 april 2011

en GLAD påsk

En GLAD påsk blir det för mig, för idag testade jag min jeans jag köpte precis innan jag blev med Filip. Idag gick det att knäppa dem, tjihooo vad jag blev lycklig.
Efter drygt 10 år är jag av med "babyhullet" för en del tar det lite längre tid.... ; )

( jag skall inte ha dem igen, men jag har sparat dem som ett mål, att jag SKALL komma i dem)




Jag provade dem för max ett par månader sedan och då var det flera cm kvar...
Så något har det hänt i kroppen även om inte vågen visar något specielt. Detta pga av snart 7 veckor med LCHF kost.




Ha en alldeles underbar påsk på er!

3 kommentarer:

Leia sa...

Grattis vännen!! Jag har också ett par "smal jeans" som jag har som mål och det hade nog gått lite lättare om jag inte fuskade mest hela tiden ;-)
Men det blir faktiskt en hel del motion som tur är - badsäsongen närmar sig med stormsteg ;-)

KRAMELIKRAM
BTW, jag gav dig en award i min blogg för ett tag sedan =)

Sandra (Sasha) sa...

Så kul! Grattis får man väl säga!

Malin sa...

Ett stort grattis, det är ju underbart att nå ett uppsatt mål!

Kramisar Malin