torsdag 3 mars 2011

Sjukskriven

Nu börjar jag komma i kapp mig igen. Efter att ha fått rådet av sjukgymansten att stanna hemma denna veckan ut. Han ordinerade dagliga promenader på minst en timma med överdriven armrörelse = )

I tisdags blev min ena scrapkompis mamma, till en liten Märta. Helt underbart namn!
Detta var jag bara tvungen att uppmärksamma med ett kort. Eftersom hon scrappar själv var det viktigt att få med rätt färger och remspapper som hon gillar att använda.
Detta passade bra för på Pysselmyran har vi denna utmaningen att scrappa med en ficka. Så jag slog två flugor i samma smäll ; )



Nu skall jag ha kvalitetstid med mig själv! Skall åka till Gengåvans secondhand, handla kläder till Filip samt storhandla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra det blev jättesnyggt passar bra till en liten Märta!
Vi ses på lördag.
Kram Solan

Björken sa...

Tack Solan! Ja det gör vi, skall bli kul som tusan.