torsdag 13 januari 2011

Här har det inte hänt något på väldans länge... Det har varit fullt upp med annat. Efter sommest bloggar om mitt skapande så skvallrar det om att jag inte har pysslat på länge.

Här hemma händer det grejer kan jag lova, vi renoverar vårt badrum. Det är såå spännande! Imorgon kommer de hit och sätter våtrums mattorna på både golvet och väggarna. kommer att bli så fräscht. Ni som känner mig vet att jag älskar turkost, och vi har valt en så cool turkos matta. Är så spänd hur det kommer att bli.

Denna veckan har Pysselmyran "sytt" som blogg utmaning. Här kan ni se mitt bidrag.



Bilden är fyra år gammal, Linn har redan hunnit fylla sju år! Jag tycker att det skoj att scrappa gamla bilder ibland, som omväxling. Dels för att man ser vad barnen växer och dels för att det väcker så mycket minnen.

I kväll drad fotbollen igång för barnen, vi har sån tur att de tränar samtidigt i år med = )

Igår var det föräldra möte för Filips handbollslag. Jag blev frågad om jag ville bli webbansvarig för lagets hemsida. Åh, det kunde jag tänka mig. Så nu får det bli att fota en del på matcher och dyligt.


Ha det gott!
//Catrine



1 kommentar:

Josefine sa...

ser fram emot att se badrummet! :)