fredag 21 maj 2010

Shit vad det har åskat här i eftermiddag. Blixt och knall kom på en gång, huu....
Nu har vi just sagt hejdå till Pappa & Solan som varit här på lite grillat, tyvärr fick vi sitta inne. Men det var trevligt ändå.

Har ju inte visat veckan Pysselmyra uppdrag här, denna veckan.





Veckans utmaning var att skapa med det man har på skrivbordet. För mig var det en välldans enkel utmaning för jag hade ALLT på skrivbordet. Man kallar det väl för Kreativt kaos...?! Men nu har jag återställt ordningen, jösses vad prydligt det blev. Jag har så svårt att lägga tillbaka grejer efter mig när jag är uppe i ett projekt.

I morgon skall vi förhoppningsvis åka till Sommarland, det beror på vädret så klart, det är ju inte fullt så skoj att vara där när det regnar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en trevlig fredag kväll
Kram Rolle & Solan