tisdag 11 maj 2010

Jogging keep on jogging....

Jag är så stolt över hela vår familj, vi har varit ute och sprungit trots att det är snöblandat regn och blott 6 grader varmt. Det är ju så skönt, trodde knappt att jag som den soffpotatis jag är skulle kunna säga så.
I söndag var vi uppe ihop med grannarna i spåret, då bestämde vi oss för att nu är det springtime måndag, onsdag och fredag som gäller. Hittills har det gått bra.
Tjihoo...

Nu har jag en låååång ledig helg framför mig. Skall inte till jobbet förens på måndag kväll så gött!

Måste bara tala om att vår "lilla" Bosse Busen är på bättrings vägen. Eller rent av frisk igen. Det är ingen enkel sak att ge honom medicin 2ggr/dag.




Kram
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat det verkar som Ni börjat ett nytt liv!!
Vad skönt att Bosse blivit bättre.
Kram Solan