fredag 26 februari 2010

Godkänd!

Tjihoo...
Jag fick min inlämingsuppgift godkänd. Åh vad kul!
Så här såg den ut före redigering



Åh så här ser den ut efter redigeringen.



Så här motiverade jag redigeringen.

BUDSKAP
Jag ville få fram känslan av det är en cool kille på skateboarden. Det tycker jag att jag har fått fram genom bildens skarpa kontraster, det jag vill framhäva i bilden är ljust och tydligt det andra ligger som jag tycker i en snygg svärta.

Vi skall ha en mor & dotter helg jag och mamma.
Jag fick en biljett av henne i julklapp till After Dark. I morgon skall vi gå på dansbandsgala tillsammans. Skall bli hur mysigt som helst.

Ha det gott!
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blev ju ett kanon kort förstår att Du blev godkänd!
Ha en trevlig helg med mamma, gnussa inte för mycket Du vet att det är förkylnings tider!!!

Kram Solan