söndag 19 april 2009

En tuff helg till ända...

Ja men kan då verkligen säga att det inte alltid blir som man tänkt sig här i livet...
Jag skulle ju vara gräsänka i helgen, mannen skull dra till Bodaborg med en hel drös "fjortisar"...
Hans nya lag bjöd med honom dit för att lära känna honom. Men det blev ju inte så han fick hålla tillgodo med en tjej... världens bästa Linn, på KSS.

Det var bestämt att jag skulle få hem ett gäng tjejer under dagen, det fick jag, samt att det kom ett helt gäng besökare till vår sjukling. Så vi var verkligen välbesökta här igår... roligt men aningen rörigt...

Tanken var från början att jag skulle scrappat i Skara idag, men det blev inställt för min del. Dels för att jag var på akuten med Linn igår kväll till midnatt, pga att gipset klämde. Dels för att jag varit däckad av huvudvärk fram till sena eftermiddagen idag, snacka om att en dag kan gå ifrån en...

Det viktigaste är att vi alla nu mår, efter omständigheterna riktigt bra. Linns hand ser mycket bättre ut idag, inte alls så svullen. Hon kämpar på med sin tunga arm, den är så opropotionerligt stor till hennens lilla lilla kropp.


Ser ni brottet?


Detta var en viktig bild för Linn så hon fick visa både droppet och gipset.

Här har Filip krupit upp hos Linn, han lät henne ligga på armen. Så här låg de och mös och tittade på film. = )



4 kommentarer:

Anonym sa...

ajajaj lilla snuttan.. syskonen har verkligen lyckats med att se bedrvat olyckliga ut på bilderna hihi.. kryapåsigkram till linn

// Emma

Anonym sa...

Vilka fina kort på Linn & Filip.
Stackars Linn hon ser så sorgsen ut.
Kram Solan

Björken sa...

Ja visst gör hon, tycker bilden på henne när hon ligger uten gips är så fin, trots den sorgsna minen.

Anonym sa...

O stackars lilla söta!

Kom ner till mässan nästa lördag så ska hon få en present av mig.

Linn kommer va med en stund med.

Krama och hälsa!