måndag 1 oktober 2012

Scrapplust

Om det finns någon kvar som kikar in här, kan jag berätta att jag funnit lust att scrappa igen. Härligt!
Det började med att jag vann ett stämpelpaket på Vårgårda scrappen. (Vilken i sig triggade igång mig) Fann det mycket roligt att sitta att färglägga dem. Detta ledde vidare till kortmakeri. Istället för att ta tag i alla måsten, bör och borden idag så har jag ängnat dagen vi scrappbordet, Ljuvligt!






Det är de tre nedertsa stämplarna som är nya, de andra är gamla godingar som kommit till heders igen.
Nu är det strax dax att köra Linn till ridskolan. Först läxläsning med Filip och lite käk.

Ha det gott!

5 kommentarer:

karin sa...

Jodå, jag kikar allt in ibland för att se om du skulle fortsätta bloggandet igen.. Sjukt fina kort, förstår att insprirationen måste ha flödat!

Björken sa...

Åh, tack Karin. Ja det gjorde den verkligen och det är så härligt att känna det igen efter en sån lååång svacka.

Sandra (Sasha) sa...

Kul att se att du kommit igång igen! Heja! Heja!

hannahoj sa...

Kul att inspirationen har innfunnit sig igen :) Jättefina kort som du gör! Va kul att du gillade SWE-skissen och så roligt att du skickade in sitt alster så vi också fick se :)

Ha en jättebra vecka!

Malin sa...

Vilka fina kort du gjort! Vad roligt att du fått tillbaka din pyssel lust, jag är i precis samma sits själv, äntligen är jag tillbaka:-)
Kram Malin