söndag 22 april 2012

Tvätt, tvätt åter tvätt

Idag har jag stora bykar dagen. Ställde in maskinen så första maskinen drog i gång i natt. Toppen funktion! Jag har haft super duktiga barn som hjälp mig att vika tvätt och plocka iordning här hemma.

Jag tog mig i kragen och gav mig ut på en löparrunda på förmiddagen. Skönt! Första rundan på ca två veckor, vilket märktes. Slog mig att det bara är tre veckor kvar till Vår ruset. Bhaaa...

Nu har vi just ätit lunch och skall åka in till Fredrik som ligger på sjukhuset, sen i tisdags. Vi skall förgylla en långsam söndag med lite fika.
Ha det gott!

2 kommentarer:

Sandra (Sasha) sa...

Hej, hoppas att ni går en ljusare vår till mötes, känns som ni haft det tufft det sista. Tänker mycket på er! Kram!
Sandra

Björken sa...

Tack Sandra. Ja, nu kan det bara bli böttre får vi tro ; )